Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” покупець може:

1. Обмінювати товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:

1. Товар, у якого є чек;
2. Товар в оригінальному пакованні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вживанні;
3. Товар, після купівлі якого не пройшло 14 днів.

Процедура повернення й обміну товару належної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплатиний товар;
2. Повідомте No оформлення відправленої посилки та No банківської картки для повернення засобів;
3. Після отримання товару впродовж трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Процедура повернення товару Ненадійної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплатиний товар;
2. Повідомте No оформлення відправленої посилки та No банківської картки для повернення засобів;
3. Після отримання товару впродовж трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Всі послуги перевізників або Congy, переклад коштів проходять завдяки нашому рахуванню.

Обмін і повернення товару відбувається через Нову пошту або Укр., так само за фізичною адресою — 69006, г. Запорожнення, ул.Параговий бульвар 1-б

Повернення засобів відбувається після отримання товару.
Повернення засобів відбувається на мапу або грошовому переводі у відділення Нової пошти або Укрпошти.
Повернення засобів відбувається впродовж 3 днів із моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.