Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” покупець може:

1. Обмінювати товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:

1. Товар, у якого є чек;
2. Товар в оригінальному пакованні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вживанні;
3. Товар, після купівлі якого не пройшло 14 днів.

Процедура повернення й обміну товару належної якості:

1. Повідомте про намір повернути придбаний товар;
2. Повідомте номер оформлення відправленої посилки та номер банківської картки для повернення грошей;
3. Після отримання товару впродовж трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або надсилаємо інший товар

Процедура повернення товару Ненадійної якості:

1. Повідомте про намір повернути придбаний товар;
2. Повідомте номер оформлення відправленої посилки та номер банківської картки для повернення грошей;
3. Після отримання товару впродовж трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Обмін і повернення товару відбувається через Нову пошту, так само за фізичною адресою — 69006, м. Запоріжжя, вул.Парковий бульвар 1Б

Повернення грошей відбувається після отримання товару.
Повернення грошей відбувається впродовж 3 днів із моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.